MHP Yerköy Adayı Ferhat Yılmaz Oldu

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Sorgun ve Sarıkaya Belediye Başkan Adayları açıklamasının ardından Yerköy adayını da açıkladı. MHP Yerköy Belediye Başkan Adayı Ferhat Yılmaz oldu

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Sorgun ve Sarıkaya Belediye Başkan Adayları açıklamasının ardından Yerköy adayını da açıkladı. MHP Yerköy Belediye Başkan Adayı Ferhat Yılmaz oldu.

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkan Yardımcısı Sadir Durmaz Yerel Seçimlerde Yerköy’den Ferhat Yılmazın aday olduğunu açıkladı.




kürşat
30 Eylül 2013 - 11:53

Tercihler çok öenmlidir çok şey anlatır.davaya partimize kimse bir şey diyemez bizim diyeceklerimiz bellidir onlarda kazdıkları kuyuya kendileri düşecektir.
ferhat yılmaza başarılar dilerim.

murat
30 Eylül 2013 - 13:56

Davanın adamı olmaktır mhpde aslı olan. adamın adamı olup aday oluyorsan adamlık yaptığın kişilerden bekleyeceksin oyları ülkücüleri satanlar bu yolda en büyük ihaneti yapanlardır.o yüzden kimse kimseye kızmasın rüzgar eken fırtına biçer.bizim yolumuz allah yoludur bu davanın gerektiği gibi davranırız elbet ama yapılanlarda karşılıksız kalmayacaktır böyle biline.

ZELİ ÇETİNER
30 Eylül 2013 - 19:59

Ferhat kardeşim bu yollar zordur çamurludur, diktir her zaman dik duracaksın seni eleştiren çok insan çıkacak çamuru atıp izinin kalması bekleyecekler bu kişiler mhp li olamazlar ülkücü hiç olamazlar bu eleştiriyi yapanlar seni çekemeyenler seni tanısaydılar temiz, dürüst ve yardım sever bir ferhat yılmaz’ı tanırlardı senin hakkında eleştirecek bir şey bulamayınca ak partiye çalıştı diyorlar mhp seni aday gösterdiyse senin hakkında kesinlikle bilgi sahibidir senin ülkücülüğüne kimse laf edemez adam gibi adamsın ak partiden aday olsaydın seni havada kaparlardı simdi seni çekemeyenler çok çamur atacaklar genç dinamik eğitici dürüst ve çalışkan yardım seven herkesin cenazesinde düğünde yasında sevincinde bulunan insansın seni eleştirenler nerde bulunmuşlar yazsınlar da bizde öğrenelim çamur atmak kolay cenab’ı allah yolunu açık eylesin senin gibi dürüst bir insana başkanlık yakışır,başarılarının devamını dilerim…

Hüseyin
01 Ekim 2013 - 15:51

Yazık. gerçekten çok yazık. aramıza kimler fitne sokmaya çalıştıysa başarılı olmuş. ülkücüler partilerine oy vermeyeceğini söylüyor. 2009 belediye seçimlerinde ben ilçe başkan yardımcısı idim. bizzat bütün faaliyetleri organize eden ve yürüten ekibin içindeydim. hata hepimiz için bazı yanlışlarımız varmış demek ki kaybettik. ama bu kaybın sebebi olarak birilerini hedef göstermek midir ülkücülük. o zaman ki adayımızın yapmış olduğu bütün ev toplantılarında ferhat bey bizzat katıldı. bu ev toplantılarının dört beş tanesine ben şahidim. ben aday olan mustafa kılıçarslan abime de, ferhat hocama da lise de çok sevdiğim bir hocam olan mustafa özdemir (ellerinden hürmetle öpüyorum) hocamın oğlu ve de lisede bizden iki sınıf altta olan osman ruşen özdemir kardeşime de aynı mesafedeyim. hepsi de beni tanırlar onlarda bana saygı ve sevgisini ek**** etmezler. yerköy ülkücü camiada kimse bana kırgın küskün değildir. şu an işim gereği memleketimden çok uzaktayım. ama daha önceki haberlerde ve bu haberde yapılan yorumlar beni derinden yaralamıştır. aramıza fitne sokmaya çalışanlar epey mesafe katetmişler maalesef. biz 2009 da bir seçim kaybettik. bunda o günkü ilçe başkanının da ilçe yönetiminin de ve de başkan adayımızın da hataları oldu. hata olacak elbette hepimiz insanız. ama değerli ülkücü kardeşlerim ben o zaman yapılan çalış****arda emek veren bütün ülkücü kardeşlerimden allah razı olsun diyorum. herkes elinden geldiğince çalıştı çabaladı. ama rabbim kısmet etmedi kazanamadık. o zaman da seçimlerin ardından hep suçlu aradık. ama ben bunun muhasebesini çok yaptım. benimde hatalarım vardı elbette. ilçe yönetiminin ve başkan adayımızın da hataları vardı. ama o dönem adaylığı olmadı diye hiç bir aday adayımız ters çalışmadı. o dönem resmen aday adayı olan hasan ece, ke**** kılıçarslan, ferhat yılmaz ağabeylerimin hepsine kefilim. hepsi de aday açıklandıktan sonra partimiz için elinden geldiğince çalıştı. lütfen ağabeylerim kardeşlerim zaman ayrılık gayrılık, küskünlük zamanı değildir. zaman birlik ve beraberlik zamanıdır. rakibimiz geçen dönemden daha güçlü, hükümetin de desteğiyle bazı hizmetlerde yaptı. maddi güçleri de bizden fazla. onlar bir adım atarken bizim yüz adım atmamız gerekiyor. lütfen hepinizden ricam aramıza başkalarını sokmayalım. ülkücünün kötüsü yoktur. ama başkasının en iyisinden bana ülkücünün en kötüsü daha yeğdir. birbirimize sıkı sıkı sarılalım kolkola mücadelemizi yapalım. gerisi allah kerim. selam ve dua ile. allah’a emanet olun.

Yusuf
01 Ekim 2013 - 19:46

ülkücülük anlamında yazdıklarınızın altına imza atarım ama önce bu olumsuz düşüncelerin oluşmasında ülkücülüğün örf adet töresine yakışmayan davranışları sorgulayacaksınız.geçen dönem yapılan yanlış sonucunda kaybedildiğini beyan ediyorsunuz ve şu durumda da yanlıştan ders almayanların devam eden yanlışlarına sahip çıkmamızı istiyorsunuz.ülkücülüğün ne anlama geldiğini nasıl davranılması gerektiğin allaha şülür bilen insanlarız ama bilmeyenlerede öğretmesini biliriz

ilteriş
01 Ekim 2013 - 20:51

Yusuf bey kardeşim,belliki içinde bir acı var.s****r beyin adaylığında ferhat hoca kapı kapı dolaşıp mhp ye oy topladı.buna tüm mhp lilerde s****r beyde bilirler,çünkü beraberdiler. sanırım sen ferhat hocayla mhp nin kazanacağını gören akp lilerdensin, nasıl olurda mhp ye fitne sokarım derdine düşmüşsün…. kendini yorma. mhp tüm tezgahlara rağmen geliyor. ayrıca iftira günahtır.gercek ülkücüysen vede iftira atmıyorsan ,somut delil ve şahidin varsa,ayrıcada ortaya çıkabilecek yüreğinde varsa,çık ferhat hocaya herkesin içnde soracaklarını sor…yok iftirayla ülkücü harekete fitne sokmaya çalışan biriysen eğer allah iki cihanda perişan etsin.fitneniz başınıza dolansın..

hasan yıldırım
01 Ekim 2013 - 20:57

Sizi gidi klavye kabadayıları sizi. tomi 100 metreden bağırsa korkudan aptes bozanlar burdan atıp tutuyor.yazık halinize….

Doğru Bir Tespit
02 Ekim 2013 - 11:49

Ferhat yılmaz inşallah allah (c.c.)’ nun izni ile bu işin altından kalkacaktır. çünkü herkesin sevdiği değer verdiği bir insan halkın arasında yer alan halkı hoşgörü ile karşılayıp hal hatır soran bir insan mütevaziliği ve olgun davranışları ile de gerçekten ideal bir başkan için de allah korkusu olan bir insan hiç olmaz sa hava da kalan seçim vaatleri verip insanların umutları ile oynamaz başkan olsa makam odasının kapısı herkese ister oy versin ister oy vermesin açık olur. kısacası insanlara değer verir. başkaları gibi ceket çıkarıp milletin üzerine yürümez azarlayıp terslemez. kimlikler toplayıp umutları ile oynamaz işte en çok zorumuza giden de bu, iş dediler seçim bitti unuttular o yüzden bu sefer oy falan yok bizi kandıranlara, şuna inanıyorum ki yıllardır tanıdığım ferhat yılmaz yıllar sonra da aynı ferhat yılmaz olarak karşımıza çıkacaktır. allah yolunu bahtını açık etsin.

hasan şahin
02 Ekim 2013 - 12:07

Ne yani tomiden korkup yalakalıkmı yapsınlar yada korkup oymu versinler böyle bi yazıyı yazmak geregini neden duydunuz anlamadım diyelim klavye kabadayısıyız ne olacak zorla oymu alacak ferat hoca allah allaaaa

kemal
02 Ekim 2013 - 13:34

Amortiden çıktın ama büyük ikramiyeye oynayamazssın …

Yerköylü66
02 Ekim 2013 - 14:15

Al birini vur ötekine ya arkadaşlar allah aşkına ne yapmaya çalışıyorsunuz seçim zamanı geldiğinde reyinizde hürsünüz bu zamana kadar ferhat yılmaz ın hiç bir kimseye zorla bir şey yaptırdığına şahit oldunuz mu karalayacak hiç bir şey bulamadınız belden aşağı mı vuruyorsunuz yazıklar olsun hiç bir şey diyemiyorum. hiç bir kimseye zorla bir şey yaptırılmıyor herkes kendi gönlündeki insanı destekler ona oyunu verir ama belden aşağı buraya bu şekilde yazılar yazıp ta insanların kafasını b****dırmaya hiçbir kimsenin hakkı yok her şeyi bir tarafa bırakın bu yaptıklarınız bir insana iftiradır ve kul hakkına girer.

yusuf
03 Ekim 2013 - 09:20

Ilteriş ;ogru söylüyorsun içimde bir acı var,oda ben olamadım die ihanet edenlerin yaptıkları ferhat yılmazın ve yakınlarının ihanetinibende biliyorum bilenlerde biliyor yüzyüze elbetde konuşucaz ama s****r bey büyük adammışki nefis yapmadı ve ferhatı aday gösterdi fitnenin ta kendisi olanlar bu gün tekrar ülkücü kesildiler başımıza ilçe yönetimine bi bak allah aşkına kac tane ülkücüden oluşuyor her biri her dönemin siyasetinde at koşturmuş,yer bulamayıncada mhp nin kapısında kişilik bulmuşlar böylemi yerköyü alıcaz….

evren
03 Ekim 2013 - 10:02

Habererk’e varıncaya kadar tüm muhalif siteler dahil heryere yorum yazmışsın. davanın adamı böyle olunmaz güzel kardeşim, ona çamur at buna laf sok, s****r bey’e laf et sonrada gel davanın gerektiğinden bahset. allah senin gibi insanlardan bu hareketi korusun.

evren
03 Ekim 2013 - 10:08

Ferhat hoca ile mhp’nin kazanacağına bende yürekten inanıyorum. ama kendisi aday olmadı diye ters çalışıp sa dir beye oy vermediğini biliyoruz. sa dir bey düzgün ve akıllı bir adammış ki ferhat hocayı o dönem yaptıklarına rağmen aday etti ve herkesi onu destekleyeme çağırıyor. ferhat hoca’da sa dir bey’in yaptığı ağabeyliğe layık olur umarım ve dik durup bu seçimi alır.

Babamdan
03 Ekim 2013 - 12:07

S****r bey her ne kadar genel başkan yardımcısı olsa da, bizim arkadaşımız değildir, bizden biri değildir. siyasetin cilvesineden olsa gerek, oralara geldi. ancak, kendi durumuna bakmadan, haddini aşarak sözler veriyor, müdahaleler yapıyor. bunun da en belirgin örneği yerköy’de yaşandı.

Murat
03 Ekim 2013 - 12:10

S****r her ne kadar genel başkan yardımcısı olsa da, bizim arkadaşımız değildir, bizden biri değildir. siyasetin cilvesineden olsa gerek, oralara geldi. ancak, kendi durumuna bakmadan, haddini aşarak sözler veriyor, müdahaleler yapıyor. bunun da en belirgin örneği yerköy’de yaşandı.

Babam
03 Ekim 2013 - 12:11

S****r bey her ne kadar genel başkan yardımcısı olsa da, bizim arkadaşımız değildir, bizden biri değildir. siyasetin cilvesineden olsa gerek, oralara geldi. ancak, kendi durumuna bakmadan, haddini aşarak sözler veriyor, müdahaleler yapıyor. bunun da en belirgin örneği yerköy’de yaşandı.

murat koç
03 Ekim 2013 - 12:39

Doğru bir kara ferhat yılmaz bu işin üstesinden gelecektir. buna inanıyorum şimdiden hayırlı uğurlu olsun. allah utandırmasın.

kemal
04 Ekim 2013 - 05:53

ülkücülüğün ne boyuta geldiğini ve ne halde olduğunu bizim neden muhalif olduğumuzu çok güzel anlatmışsın sana t****kür ediyorum.kardeşim parti s****r beyin babasının evi değil nice yiğitlerin hakkı var ihanet edenler karşılık bulacaktır.

kemal
04 Ekim 2013 - 05:54

ülkücülüğün ne boyuta geldiğini ve ne halde olduğunu bizim neden muhalif olduğumuzu çok güzel anlatmışsın sana t****-kür ediyorum.kardeşim parti sa-dir beyin babasının evi değil nice yiğitlerin hakkı var ihanet edenler karşılık bulacaktır.

kemal
04 Ekim 2013 - 05:55

Evren kardeşe :ülkücülüğün ne boyuta geldiğini ve ne halde olduğunu bizim neden muhalif olduğumuzu çok güzel anlatmışsın sana t****-kür ediyorum.kardeşim parti sa-dir beyin babasının evi değil nice yiğitlerin hakkı var ihanet edenler karşılık bulacaktır.

yasin
04 Ekim 2013 - 08:59

Fısıldanan sözler, çok kere yüksek sesle söylenenden daha uzağa giderler….

bir garip üklkücü
04 Ekim 2013 - 09:40

şahsın yanlışlarını söyleyince ülkücülük mü kayboluyor.şahıslara indirgenmeyecek kadar bu dava yücedir. siz biat ettiklerinizin yanlışlarına sahip çıkın biz bu davamız için yanlışları her zaman yüzlerine vuracağız.

tahsin
04 Ekim 2013 - 09:40

şahsın yanlışlarını söyleyince ülkücülük mü kayboluyor.şahıslara indirgenmeyecek kadar bu dava yücedir. siz biat ettiklerinizin yanlışlarına sahip çıkın biz bu davamız için yanlışları her zaman yüzlerine vuracağız.

hüseyin çetin
04 Ekim 2013 - 13:13

Sayın sayfa yöneticisi kardeşimiz galiba yazıları okumadan onay veriyor isimleri değiştirip değiştirip aynı yorumları yazmışlar fitne odakları maşallah boş durmuyor. fitnenizi yaparken hiç olmaz sa bizde ülkücüyüz veya ülkücüydük demesinler hiç olmazsa ülküye saygılı olsunlar. bizim de gözlerimiz kör değil görüyoruz biz de ülkücüydük diyenleri piyasa üç kuruşluk dünya menfaatine kimlerin yanın da olduklarını o yüzden kendi ayıplarının üstünü örtmek için başkalarına iftira atmasınlar yazık yazık ülkücüysen eğer ve ülküne sahip çıkmak istiyorsan, eleştirini dışarda değil içerde yap kol kırılsa da yen içinde kalırmış bu akılla kişileri eleştirmiyor partine zarar veriyorsun.

Laflarımız hiçmiş.
05 Ekim 2013 - 08:46

Ben ferhat yılmaz beyfendiyi muhattap almam madem seçildi inşallah kazanır benim ve benim gibi düşünenlerin derdi asla ferhat yılmaz olamaz. muhattabın kendisi üzerinden oyun oynayanlar ömrünü verenleri küstürenler üzenler davayı sahipsiz bıraktırmaya çalışanlar. soruyorum:
aday belirlemede kriter nedir?en çok oyu alması muhtelemel düzgün bir şahsiyet midir?polit büro arkadaşlığı veya teşkilat yöneticileri ile kankalık mı?davasını ve ideallerini ömrünün her döneminde satmayanlar mı?ülkücü kamuoyunun müşterek tercihleri mi?anket sonuçları mı?bunların hepsi veya hiçbiri mi?

cenk
05 Ekim 2013 - 10:35

Ferhat yılmazın hakkında hayırlısı olur diyerek başlayım..bundan önceki yerel seçimde kendisi aday olamadığı için s****re başta kendi, ailesi ve akrabaları oy vermemiştir.. ayrıca aday olamadığı için doğru düzgün seçim karargahına bile uğramamıştır bu mudur ülkücülük yazık çok yazık!!! demekki ihanet eden güzel yerlere getiriliyor!!!! hem ihanet et hem de gel aday ol ne güzel almanya demi…

ÜLKÜCÜLER BÖLÜNMEYİN
07 Ekim 2013 - 19:36

Değerli yerköylü ülküdaşlar,aranıza fitne sokmayın.zaman birlik zamanıdır.beşerde hata ara**** kafaları b****dırmayın, bu ancak akp nin ekmeğine yağ sürer. bir olun.iri olun, diri olun…allah davasında sen ben olmaz.ülkücü geldiği makamı allah rızasını kazanmak için bir vesile görür ve hakkın rızası için halka hizmet eder. ferhat hocada hakkı bilen,helala ve harama dikkat edeceğine inandığımız bir ülküdaşımızdır… bölünmeyin,aranıza fitne sokmayın…ve dua edin`; allah ülkücü harekete ve partimize ikilik sokmaya çalışan fitnecileri kahretsin,derman bulmaz derlere salsın….allah ülkülerin yardımcısı olsun…amin

evren
08 Ekim 2013 - 08:03

Ne yanlışı, yanlış varsa o da sizsiniz. allah sizin gibileri bu hareketten korusun, davaya hizmet edeceğinize satmaktan bahsediyorsunuz. sizin verdiğiniz oydan sizin yaptığınız çalışmadan şüpheci insanlar. fitne fesat sitelere yorum yazarken siz satmışsınız davayı, allah sizi davadan da hareketten de uzak eylesin. amin

evren
08 Ekim 2013 - 08:04

Tehdit’e bak ülkücülüğü bize öğreteceklermiş. örf ve adetlere yakışmayan hareketleri buraya yazında herkes öğrensin.

evren
08 Ekim 2013 - 08:09

Tabiki parti sa-dir bey’in babasının evi değil ama kendisini burada ki herkes çok iyi tanıyor. gidin hiç isim cisim vermeden mhp genel merkezine ve deyin ki en çok çalışan gece geç saatlere kadar toplantı yapan, kapısına her geleni dinleyen ve mehmet ekici gibi ekabir olmayan kim var diye? size sa-dir durmaz adını vermezlerse gelin buraya yazın, tek tek özür dilerim hepinizden. son olarak kişilerden çok hareket önemlidir, artık adayımız ferhat hoca’dır kendisi geçmiş seçimde yanlışlar yapmış olsada artık önemli olan yerköy belediyesine 3 hilali dikmektir. samimi ülkücülük bu dönemde ortaya çıkmaktadır. allah hepimizin yar ve yardımcısı olsunç

Kerim soydş
08 Ekim 2013 - 13:55

Ne evrenmiş

bir ülkücü
09 Ekim 2013 - 05:40

Yorumları okudukça anılarım aklıma geldi vahh bizden giden ömüre vahh dedim ama gururluyum her zaman..gardaşım diğer partiye çalışan adamı bırak aday yapmayı partiye bile sokmam sonra elinoğlu doğruyu söylerse fitneci olur tabi sizde üste çıkarsınız..asıl fitnecilik ferhatı aday yapıp millette tepki oluşmasına sebep olanlarda.bir tek ülkücüye sorma kendi arkadaşlarınla aday belirle hemde belirlediğin aday diğer partiye çalışmış olsun sonra bizden çalışma iste o zaman derler ; ”bize mi sordular da seni aday yaptılar . seni kim aday yaptıysa gelsin onlar çalışsın”

mustafa
09 Ekim 2013 - 05:50

Gardaşım ben başka partiye çalışmış adamı bırak aday yapmayı partiye bile sokmam bu nasıl ükkücülük asıl fitne ferhatı aday yapanda başka suçlu aramayın

kadir ay
10 Ekim 2013 - 13:03

Burdaki yorumları ve aday adaylık sürecindeki yorumların hepsini okudum çeşitli fikirler edindim ayrıca arkadaşlarla uzun sohbetler ettik ve en iyimser düşüncelerle fikirlerimi sunmak istiyorum;
1-ülkücü taban ferhat yılmaz ismine soğuk bakmaktadır ve neden aday gösterildiğini merak etmektedir.
2-tabanın büyük çoğunluğunun fikirlerini dinlemeyip kendince aday belirleyenler yerköyde mhp ye yazık etmişlerdir.
3-kimse bu görüşleri savunan kişilere fitneci vb. haddi aşan hiç bir tabiri kullanmasın kabul etmiyorum biz yok zamanımızda mhp ye oy verdiysek çalış****ar yaptıysak zamanı gelip alkışladıysak zamanı geldiğinde de yapılan siyaseti eleştirmesini biliriz bu bizim hakkımız. benim şahsi olarak sitemim benim görüşümü tam olarak benimsemeyen hatta diğer seçimde ihanet ettiği dillendirilen bir kişinin aday yapılmasıdır. bu mudur particilik ülkücülük.buysa biz bu zamana kadar boşa yaşamışız.hesap soracağınız yer varsa gidin siyasette yanlış adımlar atanlara sorun bizim kimseye eyvallahımız yok.

metin er
10 Ekim 2013 - 13:07

Burdaki yorumları ve aday adaylık sürecindeki yorumların hepsini okudum çeşitli fikirler edindim ayrıca arkadaşlarla uzun sohbetler ettik ve en iyimser düşüncelerle fikirlerimi sunmak istiyorum;
1-ülkücü taban ferhat yılmaz ismine soğuk bakmaktadır ve neden aday gösterildiğini merak etmektedir.
2-tabanın büyük çoğunluğunun fikirlerini dinlemeyip kendince aday belirleyenler yerköyde mhp ye yazık etmişlerdir.
3-kimse bu görüşleri savunan kişilere fitneci vb. haddi aşan hiç bir tabiri kullanmasın kabul etmiyorum biz yok zamanımızda mhp ye oy verdiysek çalış****ar yaptıysak zamanı gelip alkışladıysak zamanı geldiğinde de yapılan siyaseti eleştirmesini biliriz bu bizim hakkımız. benim şahsi olarak sitemim benim görüşümü tam olarak benimsemeyen hatta diğer seçimde ihanet ettiği dillendirilen bir kişinin aday yapılmasıdır. bu mudur particilik ülkücülük.buysa biz bu zamana kadar boşa yaşamışız.hesap soracağınız yer varsa gidin siyasette yanlış adımlar atanlara sorun bizim kimseye eyvallahımız yok.

Gazeteci
12 Ekim 2013 - 11:20

Geçen günlerde mustafa ağabeyimle oturduk bu konular üzerine sohbet ettik. dediği şuydu ben olsaydım toparlardım eskileri.. küskünler kırgınlar kim varsa gelirdi o durum kötü oldu yoksa inşallah kazanır ferhat kardeşimin de yanındayım kazanan mhp olsun niye akp kazansın dedi. biz ne zaman yanında olmadıkta bu partinin şimdi olmayacağız , yalnız dedi üzüldüğüm akp çok güçlü ferhat yılmaz çok para harcar da kazanamazsa o duruma üzülürüm(bunu bütün samimiyetiyle söyledi bu cümleyi kurarkenki yüz şekli halen gözümün önünde) mustafa ağabeyimin bu tavrı beni şaşırtmadı yaklaşık 45-50yıldır mhpnin davanın içinde olan başbuğu gibi birisinin sevgisini kazanan birisi tabiki de kendine, davasına yakışanı yapar.
aynı şekilde osman ruşen kardeşimle de görüştüm facebookta da takip ediyorum ferhat yılmazla dostlukları takdire değer. kalbinin güzelliği her halinden belli olan bu kardeşiminde yolu açık olacak inanıyorum… ocak terbiyesi almış bu iki şahsın yaşları arasında fark olsa da ferhat yılmazın yanında yer al****arı dosta düşmana birliği göstermeleri mhp ye hiç bir zaman ihanet etmemeleri beni çok memnun etti aslına bakarsanız buradaki yorumların kimler tarafından yapıldığını göstermek için yazdım bu yorumu da.
partiyle alakası olmayan fitne sokmak isteyenlere en güzel cevabı diğer aday adayları vermiş oldu.. bu yorumlarda burda sonlansın allah aşkına çok ayıp ediyorsunuz. ferhat yılmaza başarılar diliyorum üç hilali yerköyde dalgalandırması dileğimle..

ruhi soldamli
12 Ekim 2013 - 11:57

Sana makamin en güzeli yakişir sayın hocam

Gazeteci
12 Ekim 2013 - 13:13

Geçen günlerde mustafa ağabeyimle oturduk bu konular üzerine sohbet ettik. dediği şuydu ben olsaydım toparlardım eskileri.. küskünler kırgınlar kim varsa gelirdi o durum kötü oldu yoksa inşallah kazanır ferhat kardeşimin de yanındayım kazanan mhp olsun niye akp kazansın dedi. biz ne zaman yanında olmadıkta bu partinin şimdi olmayacağız , yalnız dedi üzüldüğüm akp çok güçlü ferhat yılmaz çok para harcar da kazanamazsa o duruma üzülürüm(bunu bütün samimiyetiyle söyledi bu cümleyi kurarkenki yüz şekli halen gözümün önünde) mustafa ağabeyimin bu tavrı beni şaşırtmadı yaklaşık 45-50yıldır mhpnin davanın içinde olan başbuğu gibi birisinin sevgisini kazanan birisi tabiki de kendine, davasına yakışanı yapar.
aynı şekilde osman ruşen kardeşimle de görüştüm facebookta da takip ediyorum ferhat yılmazla dostlukları takdire değer. kalbinin güzelliği her halinden belli olan bu kardeşiminde yolu açık olacak inanıyorum… ocak terbiyesi almış bu iki şahsın yaşları arasında fark olsa da ferhat yılmazın yanında yer almaaları dosta düşmana birliği göstermeleri mhp ye hiç bir zaman ihanet etmemeleri beni çok memnun etti aslına bakarsanız buradaki yorumların kimler tarafından yapıldığını göstermek için yazdım bu yorumu da.
partiyle alakası olmayan fitne sokmak isteyenlere en güzel cevabı diğer aday adayları vermiş oldu.. bu yorumlarda burda sonlansın allah aşkına çok ayıp ediyorsunuz. ferhat yılmaza başarılar diliyorum üç hilali yerköyde dalgalandırması dileğimle..

ahmet çağlayan
12 Ekim 2013 - 22:29

Arkadaşlar üç gün önce bayram için memleketim yerköyüme geldim.ben yerköyün küllüğünü bile özlüyorum.istanbul da bunalıyor burada kendime geliyorum..çarşıda biraz düzene girmiş….esnafı gezdim valla bir ferhat hoca tutturmuşlar …kazanır efendi çocuk diyorlar…öbür geldiğimde kim hayırlı hizmet yapacaksa allah ona nasip etsin..diyor tüm hemşehrilerime saygılar sunuyorum…..

Gazeteci kardeşime
14 Ekim 2013 - 11:35

Yalnız bir hususa dikkat çekmek istiyorum gazeteci arkadaşımızın yazdıklarına katılıyorum ancak gerek bolubey olsun gerek bizler amaç ferhat yılmazın yanında olmak değil partimizin yanında olmak. ali de olsa veli de olsa biz partinin hep başındayız yanındayız her zaman olduğu gibi. demem o ki bizim şahıslarla işimiz yok üç hilalin boynu bükük kalmasın yeter.

Boş İnsanlara Dolu Cewap
14 Ekim 2013 - 21:08

Fitne sokanların fitneleri başlarına dolansın it ürür kerwan yürür ferhat yılmaz gercekten temiz bir insan s****r beyde aynı şekilde ama partiyi bülmeye calışan fitne we kaypak insanlar allahın naleti üzerine olsun

Hasan özdemir
16 Ekim 2013 - 10:24

Gardaşım mustafa abim yıllarını vermiş o partisini aday olmadı diye bırakırmı bunu düşünenler önce kendi geçmişlerine baksın onu aday yapmayanlar utansın.osman kardeşim genç hedefini belirledi yolu açık olsun. bu kardeşlerim birlik örneği gösterirken aday olan şahıs kendi değilde bir başkası aday olsaydı yine akepeye çalışacakmıydı?kurt iziyle it izinini karıştıranlar bunun hesabını verecektir gardaşım ben yıllardır mhp ye verdim aday adaylığı süresince şahıs önemli diyerek ülkücülerin önünü kapatan sahte ülkücüler , bizi basamak olarak kullanıp bize ihanet eden şahsiyetler duyun ben belediye başkan adaylığında aday önemli diyenler ben bu şahsa oy vermeyeceğim .

KAMİL
16 Ekim 2013 - 17:18

Ferhat hocamın yanındayız biz akp liyiz ama ferhat hoca akp ninde diger siyasi partilerinde çok üstünde bir kişilik ve şahsiyet ..oy namustur vebali vardır oylarımızıda namuslu ve imanından karakterinden emin olduğumuz insana veririz ..yerköy ve yerköylü içinde ferhat hoca gibi bir şahsiyet büyük şans allahını sevenler allah dostunun yanında olurlar …saygılar hayırlı bayramlar dileriz …

HEPİMİZ KARDEŞİZ
16 Ekim 2013 - 17:49

Selamin aleyküm tüm hemşerilerimize hayırlı bayramlar dilerim büyüklerimin ellerinden küçüklerimin gözlerinden öperim cenabi allah birlik ve beraberliğimizi bozmasın bozmak isteyenleride helak etsin …ben yerköylü bir kürt kardeşiniz olarak …ferhat hocayı yıllardır tanırım ve çok büyük saygı duyarım s****r beyin adaylığında seçim karargahında onurluca durdu hanımınıda yakınlarınıda kapı kapı dolaştırarak kendiside kapı kapı gezerek s****r beye mhp ye oy toplamak için çırpındı allah şahidimdir ..ama bişey dikkatimi çekti mehmet ağa oğlu yani akp miting yapıcak 200 kişiyi bile toplayamazken mhp adayı s****r bey yaklaşık 10 bin kişiyle miting yaptı ve çok onurlu bir slogan attırdı bu kalabalığın yarısı kürt yarısı türk kardeşlerdi ..slogan hep bir ağızdan ve yürekten tamda şöyleydi ..kürt ,türk kardeş .pkk kalleş sloganıyla kardeşliğimize birlik ve beraberliğimize en büyük perçini vurdurmuş ve ayrımcı kalbi bozuk şeytani insanlara en büyük dersi verdirmiştir ..allah razı olsun ….ferhat hocaya gelince çook ince eleyip sık düşünün allah rızası için en ufak bi lekesini b**** desin tam bir delikanlı tam bir müslüman kültürlü vefalı imanli ahlaklı çalışkan bi insan herkesin düğününde cenazesinde bunuda siyaset için deyil allah rızası için yaptı daha siyasete geceli en fazla bi kaç yıl oldu oysa ömrünce ferhat hoca vefalı örnek bi insan olarak yaşa****yaşadı ve halada yaşıyor … i,şte bunun için chp liside mhp liside akp liside kürdüde türküde herkes ferhat hocayı çok seviyor ve yanında oluyor ….aday adayı arkadaşları bile ferhat hocanın adaylığı açıklandıktan sonrada ferhat hocaya yürekten sarıldı tebrik etti ne kadar asil bi insan olduklarını gösterdiler bunu gören fitne fesatlarında şaşkınlığı meydanda ..allah islah etsin …..ferhat hoca allahın izniyle halkında yardımıyla sanırım çok büyük bir farkla kazanacağı açıkca meydanda …allah doğrunun yardımcısı olsun ….

BİR GARİP YERKÖYLÜ
16 Ekim 2013 - 18:25

Sizin tomi dediğiniz adam sanırım ferhat hocanın abisi …tc ramazan yılmaz …ben ismini duyardım tanımazdım kabadayı olarak duyardım ….kışın bir gün ..babamla titreyerek ayazda anamı hastaneden getiriyoduk yanımıza bi cip durdu rahmetli babama dayı selamin aleyküm hayırdır bu soğukta binin lütfen dedi babamın elini öptü anamla cipe bindik son derece cana yakın saygılı bi adamdı bizi kale mahallesindeki evimize kadar bıraktı babamın cebinde reçete vardı ama ilacı alıcak para yoktu bizi eve bıraktıktan sonra babama dayı beş dakka bi görüşelim bi dolaşalım dedi babamda bindi ve bi saat sonra babam gelmişti o çaresiz rahmetli canım babamın yüzü gülüyordu …o tomi dediğiniz adam babama 500 dolar vermiş ilaçlarıda almış bitanede yazı imzalayıp vermiş yerköydeki gamgamlardan iki ton kömür bi tonda odun diye yazmış ….sabah gittik odunla kömürü aldık allah rızası için bunu gam gamlara sorun meyer sadece bize deyil onlarca fakir fukaraya bunu yapmış gamgamlar bunu dedi ..allah razı olsun ve allahım bana memleketimizden çıkmış böyle bir aslanı tanıma fırsatı verdi ..nerde bi garip var onun yanında oldu ..hangi garibi üzdüyse gelip yüzüme desinler bi yaş büyüğünün elini öper küçüğüne hayır öğüt verir gözlerinden öper bazı tefecilerin ırz düşmanlarının da kafasını kırmıştır ..helal olsun orhan gencebay gibi adam inanınki ramazan yılmaz yani tomi hangi partinin karagahında otursa en az 3 bin oy getirir fakir fukara gençler namuslu insanlar esnaflar o tomi dediğiniz adamı çok severler ..çünkü tomi siyasiler üstü yerköyün şerfli ahlaklı bi delikanlısı …son derecede duygusal ve kültürlüdür ..inşallah düğünüme gelicek ve şrkıda söyleyecek bileğide yüreğide merhametide yakışıklılığıda seside allah vergisidir bence yakından tanıyın …

RAMAZAN YILMAZ.
18 Ekim 2013 - 03:46

Selamin aleyküm canım hemşerilerim ben ramazan yılmaz ferhat hocanın abisiyim ..öncelikle bayramımız ve yerel seçimimiz hayırlı olsun ….allah birlik ve beraberliğimizi kardeşliğimizi bozmasın bozmak isteyenleride helak etsin …şimdiii gelelim konuya ..biz düğünde beraberiz cenazede beraberiz karıştırsak herkes birbirine akraba çıkar , canız dostuz …acımızda sevincimizde beraber ..bizim birlikteliğimiz siyasetinde seçimlerinde çok üstündedir ….hiç bir siyaset hiç bir seçim bizim kardeşliğimizi bozamaz allah ın izniyle …..sakın ha ne kürde ne türke hakaret etmeyin çünkü ben melezim ..şiditlerle ..hamzalıyı bir birinden ayıran zalimdir …ikisinede hakareti kendime sayrım biri sağ gözüm biri sol gözüm islamdır özüm ….ferhat 10 yaşından buyana namazını kılar ahlaklı bi delikanlıdır eyer gecen seçimlerde mhp den başkasına çalışsaydı ..ben yüzüne tükürürdüm …aslan gibi çizgisinden sapmadı ..niyeti mhp kazansaydı belediye başkanı yardımcısı olmaktı ..ama kısmet olmadı ..iftira ve fitne fesatlık büyük günahlardandır ….yapmayın günaha giriyosunuz ..bu seçimlerde gelir geçer kim hayırlı ise allah ona nasip etsin …ne güzel ilk defa yerköy bi vekil çıkartmış kim gitse teklifsiz ağırlanır dinlenir gurur duyalım …akp nin adayıda chp nin adayıda mhp nin adayıda hep abi kardeşler bu memleketin insanları hepisindende allah razı olsun ….sakın ha koltuk sevdası hırsıyla bir birlerinin kalbini kırmasınlar ..sizde kırmayın ..ölümlü dünya hep yüz yüze bakıyoruz …allh hım kim hayırlı ise ona nasip etsin bu bir gönül yarışı gönülede paha biçilmez ki …benim adaylara önerim …..insanların gönlünü alabilirsiniz ..hatta oylarınıda alıp başkan olabilirsiniz ..önemli olan bir ömür t****kürlerini ve dualarını alabilmenizdir ..eyer kimsesizlerin kimsesi olucaksanız ..fakir fukaranın yanında olucaksanız ..hastaların yanında olucaksanız …partili partisiz her hemşerinize eşit mesafade olucaksanız ..ayrım yapmayacaksanız ..sevenleri kavuşturacak ..küsleri barıştıracak ..esnafa saygılı ve yardımcı olucaksanız …kışın ayazdaki ağzı dili olmayan hayvanları tüfekle öldürmeyipte ..sahip çıkıcaksanız ..önce hakkın sonra halkın emrinde olucaksanız ..allah nasip etsin ..allaha emanet olun …saygılar ..ramazan yılmaz.

yeter artık
19 Ekim 2013 - 06:31

Ya şu internet gazetesi icat oldu mertlik bozuldu yaz yorum kısmına ülkücüyüm diye ondan sonra ek fitne tohumlarını yorumlara bakıyorum da kendini ülkücü diye adlandıranların ülkücülükle alakası yok seçim döneminde akp nin karargahından çıkmayanlar kafaları b****dırmak için ülkücüymüş gibi yorum yazıyor azıcık ülkücülükle alakaları olsa bir önceki belediye seçimlerinde ev toplantılarında karargahta ve ziyaretlerde s****r beyle kimin birlikte çalıştığını çok iyi anlardı . ha biliyorlar da ama işte maksat onursuzca iftira atmak bu iftiraları atanlarda şunu unutmasın iftira döner dolaşır atanın sırtına yapışır

cenk
25 Ekim 2013 - 20:37

Helal olsun çok iyi konuşmussun..

cenk
25 Ekim 2013 - 20:39

Olay bundan ibaret k****r bey..

murat atıcıoğlu
26 Ekim 2013 - 08:29

Arkadaşlar dedikodu düşman sevindirme zamanı degil birleşme zamnı şeytanın oyunlarına gelmeyin hocamın kişiligine karteride düzgün ya ne tartışıyonuz bizi bilen gelsin hocamı yıpratmaya kalmayın arkadaşlar burada yorum yapanların arasındada provakötörlerle muhatap olmayın hocam allah yolunu açık edsin .hocam allah şeytanın şerinden şeytanlaşmış insanların şerinden seni ve cümle müslümanlan kardeşlerimizi korusun.sendik dur allaha emanet ol .

KÖSELİDEN HALİL ZORLU
26 Ekim 2013 - 11:30

Aslan yeğenim kitabın ortasından konuşmuşsun helal olsun..seninle gurur duyuyorum herzamanki gibi sana yakışanı konuşmuşsun ..allah razı olsun ..ferhat hocaya yeğenimede başarılar dilerim..ben köseliden halil zorlu.

RAMAZAN YILMAZ
26 Ekim 2013 - 11:41

Canım kardeşim eyer bi insan sevmediği için deyilde korktuğu için beni sever gibi görünürse ..bilerek ve isteyerek şerefli ve imanlı bir insanın kalbini kırıcaksam ..ölmeyi tercih ederim ..hangi partiden hangi ırktan olursa olsun yeterki merhametli adaletli imanlı olsun ..o insan benim kardeşimdir ..lütfen kimse benim hakkımda olumlu yada olumsuz yorum yapmasın benim ne işim olur siyasetle seçimle ..kim hayırlı ise allah ona nasip etsin ..adaylara derimki devlet ****ı yiyen fakir fukaranın yetimlerin kanını içmiş etini yemiş kadar günaha batarlar allah korusun ..tüm hemşerilerimin büyüklerinin ellerinden küçüklerinin gözlerinden öperim ..hayırlısı allah tan derim ..

TAKSİCİLER
12 Kasım 2013 - 14:17

Allah aşkına oyunda vebali var ferhat hoca gibi imanlı saygılı vefalı dürüst kültürlü .eğitimli çalışkan .genç yakışıklı nurlu ..mert .bi kardeşimiz ..ayrıca yetiştirdiği öğrencilerin hepside ahlaklı imanlı ülke genelinde başarılı ..eşi derseniz kuran ın emrettiği gibi yaşayan ve binlerce hanıma karşılıksız yıllarca kuran öğretmiş vede hala öğreten bi bacımız ..ferhatın babası derseniz alın teriyle çalışmış yıllarca garibanlara parasız yemek vermiş şerefli bi adam ..tomiyi derseniz oda kabadayılık yapmış onun tüm kabadayılığıda ****lere uyşturucu tüccarlarına ırzcılara tefecilere hainlere dayak atmış yürekli bi delikanlı beş kuruşunu 5 gariple paylaşır büyüğünün elini öper küçüğünün gözünü memleketimizde herkese saygılı mütavazi delibaş bi yiğt ..yerköyde herkeste çok sever ..ferhat hoca hangi partiden aday olursa olsun isterse bağımsız olsun yerköylü ferhatı belediye başkanı yapar kürdü türkü alevisi sünnisi sarhoşu imamı hepsi sağcısı solcusu ferhatı seviyolar inanıyorlar kardeşim ..yeköyede böyle bir başkan lazımdı hep agalar paşalar beyler olucak deyilya bu seferde garibanın **** olsun yakışmazmı ? allah rızası vede beledeyeyi yerköyü emin ellere emanet etmek için ben mhp li olmamama hatta tam zıt olmama rağmen oyumu ferhat hocaya vericem ..yani elim titreye titreye ilk kez mhp ye oy vericem ferhat hoca için hemde vebalden kurtulurum .

Her zaman mhp
15 Kasım 2013 - 16:01

Tamam gardaşım bağımsız olaymış biz de onu diyoz ya. sen bolubey için bul afı diyemezsin mesela. bağımsz olsa da alırdı oy diye çünkü biz bolubeyi partimizden ayrı düşünemeyiz. bi ruşen kardeşim için de düşünemeyiz sabri şahinler ,oğuzlar ve benzeri bi çok ülkücüyü düşünemediğimiz gibi.bizim derdimiz ne ferhat ne şu ne bu. ama rabbim büyük. ne diyelim yine ülkücü hareketin yetiştrdiği onurlu şerefli adamlarmış ki bu adamlar seçim zamanı birlik beraberlik olundu her zamanki gbi. küsmeyi neyi bilmeyiz biz bilmem anlatabildik mi. seçim zamanı parti için çalışır seçim bittiktn sonra herkesten hesap sorulur. ama bu vakit birlik beraberlik zamanı. bayrak dalgalansın inşallah yerköyde.

tarafsız
17 Kasım 2013 - 16:25

Her selam yorum yazanlara hemen hepsini vaktimi ayırarak okudum çünkü söz konusu yerköy bizlerin ve çoçuklarımzın geleceği için evet yıllardır bu yerköy de neden tutturulmuş mhp mhp ne oldu ne geçti elimize sorarım sizlere b** zo**lu 2 döneme yakın yaptı ne oldu yerköy de hiç a** as** yaptı ne olduu hiç yıllar önecesinde yerköy neydi yozgat ın en gözde ilçesiydi ne en geriye giden ilçe oldu neden dedikya biz memleketimzi seviyoruz belli ne hale getirdiniz güzelim yerköyü az bu memleketi düşünseydiniz zamanında sorgunda olan şeker çeliklere kalan yerde başka başka fabrikalar olurdu. artık kumdan kafayı çıkardık ya allah aşkına bakın bu adam ne yaptı 22 trilyon parayı yatırım yaptı ve yaparken de hiç bir belediye çalışanını madur etmiyor herkes ayın 15 maaşlarını alıyor eskiden belediyede çalışanlar sefalet içindey di şimdi ise adamlar diyor ki ben şu 5 senedir devlet memuru oldugumu anladım diyor he bu başkan sert evet olması gereken de o bir yönetivi verdiği kararın arkasında olacak tek sorunumuzda yıllarıdır alışmasız sırtımzın sıvazlanmasına yüzümüze gülüsünler de geri önemli değil demi bu memleket yanmış yenmiş kimin umrunda tek ki işimiz yürüsün bakın gidin belediye su yatırma emlak vergisi de para yatıranlarda kuyruk oluyor eskiden ise sinek avlıyordu belediye ve en acısı ben belediye de bu kadar zabıta görmemiştim neden eskiden her biri bi tekel bayisin de yada canın istediği yerdey di lütfen elinizi vicdanıza koyun ondan sonra karar verin gecenler de sanayinin alt yapısı yapıldı hangi yönetim zamanın daysa sadece göstermelik su ızgarakarı konmuş altıda sadece kuyu var bu nedir söylermisiniz eski bir akp li yorum yapmış yakışır hocam ne oldu dirsek yiyince dön mhp ye dirsek yiyince dön akp ye yok arkadaş orası d** süzlük yeri değil memketin kader yeri ve gecenlerde tanın mış m**pli bir abi diyor ki yok arkadaş eğer hoca gelirse onun yandaşları ona iş yaptırmaz dedi öyle olursa çok yazık olur çok kim hayırlıysa bu yerköy e allah ona nasip etsin

TUNCAY BOLAT
29 Kasım 2013 - 13:18

Hayırlı cu****ar ..adamdan adama fark var ..geçmişteki hataları ferhat hocaya yüklemek haksızlık ferhat hocanın imanına dürüstlüğüne çalışkanlığına ..söz söylemek vicdansızlık olur ..hani bir laf varya verirken titreyen elden idtemem ..yansamda namertin suyundan içmem diye ..insan onuruyla yaşar ..sen koskoca belediye başkanı olarak ..haldeki ekmeği ile uğraşan esnafa posta koyarsan .. makamına gelen vatandaşı azarlarsan ..zavallı sokak köpeklerini tüfekle vurdurursan ..camin kapısına resulullah efendimiz bile asmamış resmini .. sen tutupta bekir bozdağın resmini asarsan ..ordaki bir garibede oruç ayında tekme vurursan ..bir yolu 3 sefer eştirip kapattırırsan ..çalışmayan kum ocağındanda 20 günde yaklaşık 800 milyarlık kum çekmiş gibi gösterirsen ..belediyenin çekini verirsen sonrada ödemezsen ..kum ocağıda içraya koyduğunda 7 gün içindede itiraz etmezsen bu parada yaklaşık bir tirilyon olursa …gariban bi vatandaşın üstüne şirket kurup onun gizli ortağı olup belediyenin işlerini o şirket üstünden yaparsan ..o garibanın daha dün çeketi yoktu o haram paradanda o garibanı üstüne kurduğun şirketin karşılığı ..para verirsen ….bunuda savcılık tesbit ederse hakkında 5 tane yolsuzluk mahkemesi açılırsa ,,yaptığın iş sadece yol bununda fiyatı en fazla 15 tirilyon tutarken sen belediyeyi şimdiden 45 tirilyon borca sokarsan ..1500 tane fakir gençten kimlik toplayıpta ..size iş vericem işe sokucam hızlı tirene diye umutlarıyla oynarsan ..oy almak için sonrada sırtını dönersen … ..kürt ve türk ayrımı yapmaya kalkarsan kürt ve türk yerköyde hep aynı kan .kardeş akraba bunu anlamazsan ..akp beni aday yapmazsa ..bağımsız olurum kürtler oy verse yine yeter bana dersen …kürt ve türk kardeşlerde bir olur ..sana al çantanı ..git kardeşim mahkemede hesap vericeksin der ….hep birlikte emin oldukları ve inandıkları ..kardeşi evladı bildikleri ..ferhat hocayıda başkan yaparlar …unutma ferhat hocada melez ama kürt türk ayrımı yapmayan ..tüm müslümanlar kardeştir diyen bir insan ..ferhat hoca …yandaş mandaşta dinlemez allah ın adaletinden şaşmaz .

kadir baş
05 Aralık 2013 - 13:40

Mhp gönlümüzün partisi yüreğimizi koyduk partimiz için dün ne isek bugünde aynıyız çok kişiler geldi geçti bu partiden ismi bile anılmıyor çok kişide vardır bu davayla özdeşleşen saygımız sevgimiz her zaman yükselerek çoğalır.bağımsız olsada kazanır diye bir aday bu kadar abartılıp mhp bu kadar küçük düşürülür mü bu bir şahsın fikri olabilir ama adaylık sürecinde yapılan siyasette bunun üzerineydi ferhat yılmaz ve yandaşları hep bu siyaset üzerinden pirim yapmaya çalıştılar.kendi çıkarınız için partiye zarar verdiniz madem şahsınız olarak mhp den üstünsünüz ferhat bey benden sana oy yok .

Etiketler : , , ,
Son Dakika Haberleri
“En İyi Erkek Oyuncu” Doğan İzci ödüllendirildi
İtalya’da düzenlenen Venedik Film Festivali’nde “En İyi Erkek Oyuncu” seçilen Doğan İzci, Yerköy Kaymakamı Nevzat Şengök tarafından ödüllendirildi. İlçe Kaymakamı Nevzat Şengök, İtalya’da düzenlenen Venedik Film Festivali’nde En İyi Erkek Oyuncu ödülü kazanan ‘Sivas’ filminin başrol oyuncusu 11 yaşındaki Doğan İzci’ye ödülleri takdim etti. Kaymakamlık makamında gerçekleşen hediye takdim törenine, İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yavuz, Doğan İzci’nin babası Nedim İzci, Yozgat İl Genel Meclis Üyesi Osman Biçer ve Şehit Şaban Karadoğan Ortaokulu Müdürü Gökhan Ökten katıldı. Kaymakam Şengök, Doğan İzci’nin elde ettiği uluslararası başarıyı
Taşkesen kurtarıcı 7-24 hizmet veriyor
Taşkesen Oto Kurtarma Yerköy, Çiçekdağı, Köseli, Saray ve Sekili’lere 7/24 hizmet veriyor. Yerköy, Çiçekdağı, Köseli, Saray ve Sekili ve diğer ilçelerde özellikle yaşanan kazalar sonrası büyük ihtiyaç hissedilen Taşkesen Oto kurtarıcı ilçe halkına sağlam kadrosu ile hizmet veriyor. Yerköy’ün tanınmış esnaflarından Etem Ünal ilçeye kazandırdıkları iki adet kayar kasa oto kurtarıcısı ile binek araçları yaşadıkları acil durumlar sonrası bulundukları yerden alarak araca zarar vermeden nakil etiklerini söyledi. Kazalı veyahut arızalı araçları istenen noktaya kadar götürdüklerini söyleyen Ünal, araç kurtarıcısı güvenli donanımı ve kayar kasa özelliği ile vatandaşlara hizmet etmenin
Hemşerimiz Lekesiz, Emniyet Genel Müdürü oldu
Yaklaşık 5 yıldır Hatay Valiliği görevini yürüten Yerköylü hemşerimiz Mehmet Celalettin Lekesiz, Emniyet Genel Müdürlüğü görevine getirildi. Gece Kararnamesiyle Türkiye’de birçok vali ve kaymakam ve Emniyet Müdürünün görev yeri değişikliği yapıldı. Yapılan Değişiklikler şöyle: MGK Genel Sekreteri Muammer Türker Antalya Valisi, Antalya Valisi Sebahattin Öztürk, İçişleri Bakanlığı Müsteşarı, Hatay Valisi Celalettin Lekesiz Emniyet Genel Müdürü, Emniyet Genel Müdürü Mehmet Kılıçlar Ankara Valisi, Samsun Valisi Hüseyin Aksoy Diyarbakır Valisi, Yalova Valisi Esengül Civelek Kırklareli Valisi oldu. İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu ve Diyarbakır Valisi Cahit Kıraç ise merkeze alındı.