Yozgat İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Akif Karaarslan, Kamu Hastaneleri Hizmetleri Başkanı Uzm. Dr. Cahit Bekir Kayhan ile birlikte Sarıkaya Devlet Hastanesi’ni ziyaret ederek sağlık hizmetlerinin işleyişine yönelik incelemelerde bulundu.
Hastane Hizmetleri Yerinde Değerlendirildi
Dr. Karaarslan, hastanede sunulan sağlık hizmetleri ve süreçleri hakkında yetkililerden bilgi aldı. Sağlık hizmetlerinin daha etkin ve verimli sunulmasına yönelik yürütülen çalışmalar değerlendirildi.
Hastanenin genel durumu, hasta kabul süreçleri ve poliklinik hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin ardından sahadaki uygulamalar yerinde gözlemlendi.
Sağlık Çalışanları ve Hastalarla Bir Araya Gelindi
İl Sağlık Müdürü Dr. Karaarslan, sağlık çalışanlarıyla bir araya gelerek taleplerini dinledi. Çalışanların özverili çabalarına dikkat çeken Dr. Karaarslan, tedavi gören vatandaşları da ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.
Dr. Karaarslan, vatandaşların istek ve önerilerini dinleyerek kaliteli, erişilebilir ve sürdürülebilir sağlık hizmetinin önemine vurgu yaptı.
“Çalışmalar Kararlılıkla Sürdürülecek”
Ziyaretin sonunda hastane yönetimine ve sağlık çalışanlarına teşekkür eden Dr. Mehmet Akif Karaarslan, sağlık hizmetlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti. Dr. Karaarslan, “Hastanemizde sunulan hizmet kalitesini artırmak ve vatandaşlarımızın memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için tüm ekiplerimizle birlikte çalışmaya devam edeceğiz” dedi.
KAYNAK: Haber Merkezi
