Seyir halindeki otomobilde yangın çıktı

Kozan ilçesinde seyir halindeki bir otomobil, alev alarak yanmaya başladı.

Seyir halindeki otomobilde yangın çıktı

Adana’nın Kozan ilçesi Ergenuşağı Mahallesi yolunda akşam saatlerinde seyir halindeki bir otomobil, alev alarak yanmaya başladı. Yangını fark eden sürücü, otomobili yolun sağına çekip durumu itfaiyeye bildirdi.

Otomobilin alev topuna döndüğü anlar, çevredeki vatandaşlar tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. İhbar üzerine olay yerine sevk edilen itfaiye ekibi, otomobildeki yangını söndürdü.

Yangın sonucunda otomobil hurdaya dönerken, yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.

KAYNAK: Haber Merkezi

Exit mobile version