YouTube

  • DOLAR
    %0,14
  • EURO
    %0,27
  • ALTIN
    %0,37
  • BIST
    %-1,07
Yerköy Devlet Hastanesi: “Aerobik Egzersizleri Düzenli Yapmak Önemli!”

Yerköy Devlet Hastanesi: “Aerobik Egzersizleri Düzenli Yapmak Önemli!”

Yerköy Devlet Hastanesi Başhekimliği’nden yapılan açıklamada: “Aerobik Egzersizleri Düzenli Yapmak Kalp ve Solunum Sistemini Güçlendiriyor!” dedindi.

Yerköy Devlet Hastanesi Başhekimliği sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, yürüyüş gibi dayanıklılık egzersizleri kalbinizi güçlendirir ve solunum ile dolaşım sistemi kapasitenizi geliştirdiğini belirttiler.

Aerobik egzersizlerin sağlık açısından önemine dikkat çekilen açıklamada, düzenli olarak yapılması gerektiği vurgulanırken, sağlıklı bir yaşam için spor ve egzersizin önemine her fırsatta değinen sağlık kuruluşları, vatandaşları da bu konuda teşvik edilmesi gerekildiğini söylendi.

Başhekimliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi: “Yürüyüş gibi dayanıklılık (aerobik) egzersizleri, düzenli olarak yapılması halinde kalbinizi güçlendirecek, solunum ve dolaşım sistemi kapasitenizi geliştirecektir. Ayrıca aerobik egzersizleri yapmak, vücudunuzun oksijen kullanımını da arttırarak daha enerjik hissetmenizi sağlayacaktır. Aerobik egzersizler, yürüyüş, koşu, bisiklet, yüzme, dans gibi aktiviteleri kapsayan bir egzersiz grubudur. Bu tür egzersizler, düzenli olarak yapılması halinde kalp krizi riskini azaltır, kan basıncını düşürür, kolestrol seviyesini de dengelemeye yardımcı olur. Ayrıca vücuttaki stres hormonlarını azaltarak ruh halini olumlu yönde etkiler.” ifadeleri kullanıldı.

Başhekimlik açıklamasında son olarak, spor yapmanın yaşam kalitesinin yükseltilmesine katkı sağladığına değinerek, vatandaşları düzenli egzersiz yapmaya teşvik etti.

Aerobik egzersizler nedir?

Aerobik egzersizler, uzun soluklu, orta veya düşük yoğunluklu kardiyovasküler egzersizlerdir. Bu tür egzersizler, kalp atış hızını ve solunum oranını artırarak vücutta oksijen kullanımını artırır. Genellikle müzik eşliğinde yapılır ve bir grup içindeki hareketlerden oluşur. Aerobik egzersizler, koşu, yüzme, bisiklet sürme, dans etme ve diğer aktiviteler gibi pek çok farklı şekilde yapılabilir. Bu egzersizler, kalp sağlığı, zindelik, kilo kaybı ve genel sağlık ve refah için faydalıdır.

Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi bizimle paylaşırmısınız ?

Ucuz Davetiye - Davetiye Modelleri
reklam
NÖBETCİ ECZANE
Toknoloji