Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yozgat’ta Çevrimiçi Eğitim Seminerleri Yoğun İlgi Gördü

Dokuz Eylül Üniversitesi, lise ve ortaokul öğrencilerine yönelik çevrimiçi eğitim seminerlerini tamamladı. Etkinlik, projeye hazırlık sürecinde öğrencilere ve danışman öğretmenlere destek sundu.

Dokuz Eylül Üniversitesi, lise ve ortaokul öğrencilerine yönelik çevrimiçi eğitim

Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ), “TÜBİTAK 2204-A Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması” ve “TÜBİTAK 2204-B Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması” için çevrimiçi eğitim seminerlerini başarıyla tamamladı. Seminerler, lise ve ortaokullardan öğrencilere ve danışman öğretmenlere proje başvuru süreçlerinde destek sağlamak amacıyla gerçekleştirildi. Çevrimiçi bilgilendirme programı, katılımcılardan yoğun ilgi aldı.

Eğitim seminerleri, DEÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Hamdi Şükür Kılıç’ın açılış konuşmasıyla başladı. Kılıç, program hakkında bilgiler vererek, eğitim etkinliğinde görev alacak eğitmenleri tanıttı. Ayrıca, bilim ve bilimsel proje eğitimi konularında “bilim, bilim insanı, bilim insanı yetiştirilmesi” gibi kavramlarla ilgili bilgilendirme yaptı.

Programda, farklı üniversitelerden akademisyenler ve proje deneyimi olan öğretmenler eğitmen olarak görev aldılar.

Katılımcıların sorularına rahatlıkla cevap aldıkları etkinlikte şu eğitmenler yer aldı: Prof. Dr. Hamdi Şükür Kılıç, Prof. Dr. İskender Akkurt, Prof. Dr. Yılmaz Tonbul, Prof. Dr. Kadriye Ertekin, Prof. Dr. Recai Kuş, Prof. Dr. Mustafa Böyükata, Prof. Dr. Hülya Ayar Kayalı, Prof. Dr. Hatice Güneş Özhan, Doç. Dr. Serap Erkek Özhan, Doç. Dr. Onur Dönmez, Doç. Dr. Halil Erdem Çocuk, Öğr. Gör. Dr. Meral Doğru, Uzman Öğrt. Kadiriye Selvi, Osman Kaynar, Seyhan Cavit ve Emine Altınsoy.

Seminerler, proje yazımı, jüri değerlendirme kriterleri, poster hazırlama teknikleri gibi konuların yanı sıra genç araştırmacıların bilimsel düşünme becerilerini geliştirmeyi, proje kültürünü güçlendirmeyi ve akademik üretkenliği teşvik etmeyi amaçladı. Hem yerel hem de Türkiye’nin farklı bölgelerinden katılımların olduğu etkinliklere tüm lise ve ortaokul öğrencileri ile danışman öğretmenlerinin katılımı teşvik edildi.

KAYNAK : Haber Merkezi