Kamil Giyim
Yerköy’de yağmur yağdı, yollar çöktü

Yerköy ilçesinde, etkisini gösteren sağanak yağış birçok cadde ve sokakta hayatı olumsuz şekilde etkilerken, yoldan geçen belediye ekipleri de yağan yağmurdan nasiplerini aldı

Yerköy ilçesinde yapımı halen devam eden alt yapı çalışmaları, yağan yağmurdan nasibini aldı. Gece başlayan ve sabah erken saatlere kadar devam eden yağışlardan bazı cadde ve sokaklarda çökmeler meydana geldi.

Ayanaoğlu Mahallesi Hastane kavşağında çöken yolları tamir etmeye giden, Yerköy Belediyesi ekipleri çöken yerlere dolgu yapmak için gittikleri sırada, ekiplerinin kullandığı iki traktörler yola çöktü.

Traktörleri kurtarmak için olay yerine gelen kepçe ise uzan uğraşlar sonunda traktörler çöktükleri yerlerden kurtarıldı.

Haber:Yerköy Gazetesi

Benzer Haberler:

HABER BİLGİLERİ
Bu haber 08 Kasım 2012, 08:16 tarihinde Yerköy Haberleri kategorisinde yayınlandı.
OKUNMA
Bu Haber 4.757 Okundu Kez Okunmuş..
PAYLAŞ
facebook Twitter Frienfeed Twitter Google
YORUM YAZIN

İsim :

E-posta:

WebSite:

  1. umutmumt dedi ki:

    Ellaamki bi de belediye çalışmıyo dersiniz , o çukurları çamur ve toprakla doldurmak , üzerine siyah boya dökmek ne kadar zahmetli, ne kadar zor bir iş bilirmisiniz….

  2. ahmet dedi ki:

    Yerköy yine çamur deryası

    • cavit dedi ki:

      20 senedir çamur ama bundan sonra olmayacak 20 senedir aklınız nerdeydi şimdi iş yapan adamamı söylüyorsunuz bu millet size gülüyoo

  3. emin dedi ki:

    Böyle iş olmaz olsun yazık bu memlekete

  4. FATİH dedi ki:

    Yazık sana mehmet ağaoğlu sizin yaptıracagınız yollar anca bu kadar olur be

    • arif dedi ki:

      Doğru söylüyon bahri zorlunun attığı sıcak asfaly hala tap taze duruyo daa kimse yerini bilmiyo atmıştır biyere asfalt yerini söylemeyi unutmuştur istihbarat ekipleri busafaltın yerini arıyolar bulurlarmı acabaa?

  5. çelebi dedi ki:

    10 sene kurekle koymuş gibi oturana kadar yol yapaydınız da buhallere düşmeseydin

  6. çelebi dedi ki:

    Bu memleketi yıllarca hiç bir hizmet vermeden yöneten yada yönettiğini zanneden geçmişteki belediye başkanları, ve onların yandaşları size sesleniyorum: her seçildiğinizde 1 mahallenin yolunu yapsaydınız bu hallere düşermiydik. şunu unutmayın yerköy halkı sadece başkan ve başkan adayı değişir ****um partide zihniyet aynı nedeolsabelli bi oy potansiyelimiz var hiç çalışmasakta seçimde kafa kafaya giriyoruz çalışmanın ne anlamı var yemek dururken kan emiciler
    sizin zorunuza giden şey mehmet ağaoğlunun 3 senede yaptığını 10 da birini 10 senede yapamamak
    sizin bu yeyici kadronuzla 100 senede bile yapamazsınız rüyanıza bile girmez sizin hizmet

  7. arif dedi ki:

    Elinizi vicdanınıza koyun bu adam eğer seçim yatırımı yapmak isteseydi alt yapıya harcadığı parayla yerköyün bütün mahallelerini asfalt yapardı ama ondaöyle bi niyet yok kalıcı hizmet aşkı var. 80 yıl garantili alt yapı yapılıyo bunu kimse bilmiyo yada işinize gelmiyo veya bu millet hizmete alışırsa sonumuz ne olurdiye kara kara düşünüyonuzdur şimdi çünkü 10 senede dikili bir taşınız bile yok

  8. arif dedi ki:

    Kim bu miletin parasını yeyip hiç bi hizmet etmeden koltuktaoturduysa allah belasını versin

    • cavit dedi ki:

      Doğru söylüyorsun kardeş bu yolları bu zamana kadaryapmayıpta senelerce belediye başkanlığı yapanlar öbür tarafta zebani başkanı olurlar hergelen 2 mahalle yapsaydı bugün yerköy cennet olurdu ama hep yediler hep yediler şimdide yapılan hizmete çamur atıyolar yazık bu zihniyete lanet olsun allah bu zihniyetesahip olanları helak etsin amin

  9. OSMAN dedi ki:

    Böyle yol olmaz olsn yazık memlekete 20 yıldır yolları yapcaklar daha yapcaklar gelen yiyo giden yiyo
    .s.s.s.s.s

  10. Asdfgh dedi ki:

    Böyle memlekette yaşanmaz çamurdan dısarı cikaya korkuyom

  11. ali dedi ki:

    çalışan adammı dediniz çalışıyoda babasının hayrınamı çalısıyor arkadaşlar yaptıgı hızmet belli çokuyor birde bu rant sagladığını düşün mesela apartmanlarıb yeni boru döşettım dıttye daıre bası 35 tl alındı nerde makbuzu neden makbuz kesilmiyor yazık yazık

  12. çelebi dedi ki:

    O bağlantıları kendiniz yapsaydınız paravermeyecekmiydiniz ben onu çok merak ediyorum bu nasıl bi zihniyet.yapılan hizmeti gözünüz görmüyo allah yardım etsin zihniyeti bozuk kişilere .

  13. yerköyy dedi ki:

    Gecmişdeki başkanları eleştirenlere sesleniyorum agaoglunun eleştirilmesi neden zorunuza gidiyor,yerköyün tamamı kac metre kadar dediginiz gibi hizmet aşkı,felanla çalışıyorsa bu rezillik neden bu kadar zamandır devam ediyor maval okumayı bırakında sizde gercekleri görün,elbetde çalışacak iş yapacak yaparsada karşılıgını hem öbür dünyada hemde tekrar aday olursa alacak,oy versin vermesin kazanan kişi yerköylüye hizmet edecek bunun lami cimi yok secilmek için kapı kapı dolaşıp yalvarırlar secildikden sonra kapısına varamazsın hepsi aynı size adam gibi bir örnek veriyim şüpesi olan varsada gider ziyaret eder çicekdagı başkanı ismail deniz işde halkdan biri adam gibi adam elinden geldigi kadarda hizmetini yapıyor halkıylada herkesle barışık iç içe yaşıyor agaoglu gibi kabadayılık taslamıyor

  14. reiss dedi ki:

    Tabi canım öyle asfalt atanlara kızının altına araba aldıranda ağ oğlu ankaradan 500 milyara ev alanda ağ oğlu yollara gıreyder vur denince gıreyderlerin ağzı bozuluyo diyende ağ oğlu ama bu şeçimde oy yok ..emniyet mensuplarından da şikayetçiyim devriye olayı hiç yok memlekete devletimizin polisi hiç bakmıyo yazıklar olsun..

  15. yerköylü dedi ki:

    Yerköy ve çiçekdağı’na yıllardır belediye başkanlığı yapmış adamlardan yerköy ve çiçekdağı gram fayda görmemiştir. yukarda ismail deniz’i öven arkadaşa söylüyorum… ben fevzi çakmak mahallesinde oturuyorum, mahalleli ismail deniz’in yüzünü seçimden önce gördü, o zamanlar ev ziyaretleri diye ölüyordu ismail deniz, başkan olduktan sonra kimsenin kapısını çalmaz oldu…. mahalleye de gram faydası olmadı… yerköy ve çiçekdağı’nda belediyecilik anlayışı yıllardır yol yapmaktan ibaret sayıldı… milleti yol yapmakla kandıracaklarını sandılar!!! biri yolları yapar, diğeri gelir o yolu kazır bir yol daha yapar!!! eee ne anladık biz bu işten, millet yalnızca yola mı muhtaç… yol yap, yan gel yat… ha bu yol yapma zamanı da bellidir ve çok manidardır, seçime aylar kala yollar yapılır ve tamamlanır ki millet “vay be adamı görüyon mu çalışıyo ya!” desin diye… ama millet yutar mı bu numaraları!!! yerköy ve çiçekdağı’na belediye başkanı olanlar sadece ceplerini doldurup giderler… yine olan ilçe halkına olur!!!!

  16. yerköylü dedi ki:

    Yerköy’e gelecem, hiç de gelesim yok şu zamanlar… şimdi yolar çamur deryasıdır!!! her taraf kazılı, her taraf çukur, mayın tarlası gibi bir oraya bir buraya kır dur direksiyonu!!! dalga geçer gibi bu işleri kara kışa bırakırlarsa milletin de sitem etmesi gayet nor****!!!

Benzer Haberler
REKLAM
?
Popüler Haberler
MHP Yerköy Adayı Ferhat Yılmaz Oldu

MHP Yerköy Adayı Ferhat Yılmaz Oldu...

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Sorgun ve Sarıkaya Belediye Başkan Adayları açıklamasının ardından Yerköy adayını da açıkladı. MHP Yerköy... [Devamı]
MHP’ de aday adaylık süreci başladı

MHP’ de aday adaylık süreci başlad...

MHP Yerköy İlçe Başkanı Aslan Bozkurt ve ilçe teşkilatında, yaptığı basın açıklamasında belediye başkan aday adayı olmak isteyenlerin... [Devamı]
Bozkurt, “Camiler Siyaset Yeri Değildir!”

Bozkurt, “Camiler Siyaset Yeri Değildir!...

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Yerköy İlçe Başkanı Aslan Bozkurt’un basın açıklaması.  Devamı →[Devamı]
Asfalt Çalışması Törenle Başladı

Asfalt Çalışması Törenle Başladı...

Yerköy ilçemizde 40 kilometrelik yolun ‘sıcak asfalt’ ile kaplanması çalışmalarının startı verildi. Başkanı Ağaoğlu,”Yerköy... [Devamı]
Gültekin Arslan, “Aday olursam büyük farkla seçimi alırız”

Gültekin Arslan, “Aday olursam büyük far...

AK Parti Yerköy belediye başkan aday adayı Gültekin Arslan gazetemize çeşitli açıklamalarda bulundu.  Devamı →[Devamı]
Yerköy’de yağmur yağdı, yollar çöktü

Yerköy’de yağmur yağdı, yollar çöktü...

Yerköy ilçesinde, etkisini gösteren sağanak yağış birçok cadde ve sokakta hayatı olumsuz şekilde etkilerken, yoldan geçen belediye ekipleri... [Devamı]
Anket
Yeni Sitemizi Nasıl Buldunuz?
Gayet Güzel
İyi
Normal
İdare eder
Kötü
Yazarlarımız
Yorumlar
Resim Galerisi
Video Galerisi